Pro Firmy

"Pro naše firemní klienty nabízíme nejen výrazné slevy, ale mnoho dalších služeb, které Vaší firmě ušetří mnoho času, starostí a peněz."

  • Slevy na veškeré servisní zákroky
  • Slevy na příslušenství pro Vaše zaměstnance na všech našich pobočkách
  • Diskrétnost, Vaše zařízení vždy zůstane v bezpečných rukou.
  • Splatnosti na fakturu.
  • Kurýr zdarma do Vaší provozovny či kanceláře. Vaše poškozené zařízení vyzvedneme a přivezeme opravené zpět, případně náš technik závadu odstraní přímo na místě.
  • Pokud je Vaše zařízení v záruce, postaráme se o vyřízení záruční opravy, u nás vyřízení trvá maximálně 7 dnů. (zajištujeme pouze pro firemní klienty)
  • Zajistíme službu Exchange.
  • 90% oprav provádíme na počkání, ve zbylých případech do druhého dne.
     

Jaká zařízení opravujeme?

  • Specializujeme se na zařízení značky Apple
  • Apple iPhone 4, 4s, 5, 5c, 5s, 6, 6+, 6s, 6s+ a nový iPhone SE
  • Apple iPad 2, 3, 4
  • Apple iPad mini 1, 2
  • Apple iPad Air 1,2
  • Apple Macboo Pro  2008 - 2016
  • Apple Macbook Air 2008 – 2016
     

Opravujeme i jiná zařízení?

ANO, naši technici jsou proškolováni servisem všech značek.

Pokud máte ve Vaší firmě mobilní zařízení či tablety od méně známých značek, jsme schopni zajištovat jejich servis.

  • Samsung
  • Huawei
  • Xiaomi
  • HTC
  • Sony
  • Nokia
  • LG
     

Zaujaly Vás naše služby?

Pokud Ano, kontaktujte naše obchodní oddělení a připravíme řešení na míru přímo Vaší firmě info@imate.cz Tel: 725 469 369 Jan Pešta


iMate OC DBK Praha - 1. patro
Výkup
Servis

OC DBK
Praha 4, Budějovická 1667/64

Otevírací doba
Po-Pa 09:00-20:00
So-Ne 09:00-19:00

Metro: C

Telefon: 702 200 200

iMate Praha 6 - Vítězné náměstí
Výkup
Servis

Vítězné náměstí
Praha 6, Verdunská 819/37

Otevírací doba
Po-Pá 9:00-18:00
So-Ne ZAVŘENO

Metro: A

Telefon: 720 993 506

iMate Vysočanská - NC Fénix
Výkup
Servis

NC Fénix
Praha 9, Freyova 945/35

Otevírací doba
Po-Ne 9:00-21:00

Metro: B

Telefon: 720 993 509

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.